çirkin ördek büyüyor...
ilk defa mavi kanatlı kuşumun kafesindeki cansız bedenini gördüğümde hissetmiştim o duyguyu,kalbime çöken o tarifsiz acıyı...anlatmak için kelime gelmemişti dilimin ucuna,yaşıma göre bana fazlaydı hissettiklerim...
biraz daha büyüdüm gül yüzlü dedemin "bitanemin" doğduğum gün gidişini yaşadım,hem de hoşçakal diyemeden...doğum günlerimde bir mum da onun ruhu için üfledim,dilek değil dualarım oldu...
ben tanımadığım insanların ölümlerine bile ağlarım ki...
sevdikleriminkine nasıl katlanacağım?...

bir kaç gündür kötü rüyalar görüyorum,ağlamak istiyorum uyandığım da...gidişlerini izliyorum uzaktan sevdiklerimin sesim çıkmıyor,bir fanustan bakıyorum...ilk defa kuşumu kaybettiğimden daha acı veren bir duygu çöküyor yüreğime...ağlayamıyorum...

Kovalamayın beni yatağa
Hiç uykum yok
Daha lafınıza karışacağım
Ortalığı dağıtacağım
Televizyonu kapatacağım
Ayçiçeği resmi yapacağım daha
Başparmağıma şiir okuyacağım
Islık çalacağım
Daha çok işim var
Gecenizi karartacağım
Kütahya vazonuzu kıracağım
Vakitsiz yatırmayın beni
Daha çok erken
bu şiiri her okuduğumda da o duygu çöküyor yüreğime...ağlamak isteyip ağlayamıyorum...
Etiketler: , , edit post
2 Responses
  1. yLdRm Says:

    başın sağolsun gerçekten cok acı bir durum.ben doğumgününde benim büyümemde çok emeği olan canım babaannemi kaybetmiştim.henüz ona olan hakkımı ödeyemeden..Allah sabır versin


  2. yLdRm Says:

    sesini duyamaz olduk ama nerelerdesin ya?


Yorum Gönder

duy sesimizi...